събота, 23 февруари 2013 г.

ЧЕСТИТА БАБА МАРТА!


Тази година направих сравнително малко мартенички, но определено реших непремено да направя картичка ...още повече, че бяхме предизвикани от Greta`s Art при картичкофуриите в КФП № 157 - Картичка-мартеничка:



 А ето и мартеничките:


 За картичката и за мартеничката-брошка съм използвала "flower loom" - май ще вземе да ми хареса да правя цветенца на това станче...доста бързо и лесно става. Естествено още не са ми съвършени, но се надявам да ставам все по-добра.
 Ами това е - не са голямо количество, но реших да не правя   повече...само за най-близките.
  Мартеничките не са ми много, но за сметка на това вече доста такива игленичета- кривулки съм направила...дори им изгубих бройката - те определено ми се получават и сигурно още доста ще направя.

Благодаря за вниманието!

4 коментара:

  1. Картичката е много сладка и последната мартеничка-също!:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря много!!! Това ми дава кураж :)))

      Изтриване
    2. Леле, само каква конкуренция!!! Тази техника за цветята, отдавна съм и хвърлила око, но още не съм пробвала. Може би е време.
      Не спирай да правиш игленичата, ако всички са толкова хубави!

      Изтриване
    3. И аз се изчервих! Много благодаря, коментарите ти означават много за мен!!!

      Изтриване