петък, 17 януари 2014 г.

НЕЩО СТАРО, НЕЩО НОВО...

Здравейте, това е първата ми публикация за 2014г.... и за да създам една добра традиция, някак е съвсем в реда на нещата тя да е посветена на любимия ми блог за предизвикателства - Картичкофурии.

Честит 4-ти Рожден ден, мили Картучкофурии и честито юбилейно предизвикателство № 200!!! 
Пожелавам Ви от все сърце още поне 200 по 200 предизвикателства, още много последователи на блога Ви, нестихващо вдъхновение и безкрайни емоции!

Вашият Рожден ден малко или много е специален за мен, защото вашият празник беше повод да посъбера смелост и да започна да се включвам в предизвикателствата. Благодаря Ви!

И така...


Нещо старо - Ами старо ми е всичко като материали. Добре, че беше Кат да даде малък стимул да въведа малко ред сред тях...дали въведох ред не съм сигурна...(това поради липса на нови етажерки ;)), но поне се ориентирах с какво разполагам. Благодаря, Кат! - ти си истинско вдъхновение.

Нещо ново - Съвсем новичък ми е бордюрния пънч на "X-cut", с който се сдобих благодарение на една малка детска ръчичка, която се оказа, че ми е донесла късметче. Това беше едно много приятно начало на Новата година за мен...Благодаря, Роси! - наистина оценявам жеста...
Освен това има много реална опасност все по-често да ги срещате тези къдрички в моите картички, просто много ме радват.

Нещо синьо и нещо от плат - Това, мисля че се вижда...още повече, че нещата от плат в този им вид някак си са характерни за моите картички....


Иначе колкото и сватбено да звучи заглавието на това предизвикателство, в моя случай това ми идва съвсем дюшес, така да се каже (сериозно започвам да си мисля, че можете да ми четете мислите...)

Картичката ще отиде при едно много любимо мое семейство, като поздрав за годишнината им. По една случайност техният брак е точно на възрастта на Картичкофурии. И съответно аз като една добра кума не мога да не им изпратя моите пожелания за още дълги години семейно щастие. А избрах да направя картичката с птичета, защото от скоро си имат ново семейно гнезденце.



Надявам си да ви хареса!

10 коментара:

  1. Много сладка, различна и лична картичка си сътворила, Усмивчице. Харесва ми много.
    И да знаеш, че съм взела схемите за Майкъл Повел, но са много и трябва да ти ги дам на диск като се видим :) което се надявам да е скоро.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Кат! Мнението ти означава много за мен! Благодаря и за схемите...като много се надявам да не съм те затруднила. Ще се радвам да се видим утре :)

      Изтриване
  2. Прекрасна е! Птичетата са изключително сладки и готини, и страхотен поздрав за годишнина! Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Бо! И с теб ще се радвам да се видим утре, още повече, че си ми обещала поне 2 минутки. Поздрав!

      Изтриване
  3. Браво, Мари. Направо великолепна! Разкошни цветове и съвсем точно подбрани елементи, за да подчертаят различния ти, много красив и твой си твой песнопоен център. Много ми хареса :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ЕЕЕ, Петенце...направо ме разтопи и то така, както само ти си можеш! Силно те прегръщам!!!

      Изтриване
  4. Прекрасни пиленца! Много сладурска картичка!

    Благодарим, че се включи в отбелязването на 4-я рожден ден на Картичкофурии!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудна картичка! Толкова е нежна, различна и сантиментална! Браво.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Тони! Картичката наистина се оказа много сантиментална :) и освен това донесе много радост...особено на мен!

      Изтриване