сряда, 28 февруари 2018 г.

ТИМ ХОЛЦ


Здравейте, феички!

Показвам ви моето много, ама много скромно участие в Предизвикателството в Картишок посветено на най-големия в крафтърстването Тим Холц.

Още като пуснаха предизвикателството Картишочките, признавам си малко се стресирах. Стил доста далеч от моя, който макар и много да ми харесва ми е труден...при това уж много се старах да не го имитирам. И в добавка, като изключим небезизвестните дистрес мастила, нямам абсолютно никакви други материали на Тим Холц. Та още по-стресиращо ми дойде...


Е, Кат естествено не пропусна да удари едно рамо с поредната покана да си помацаме Тим Холц-дистрес-оксидно...Получи се в известна степен, в смисъл с дистреси прогоних стреса, но участието ми пак си остана съвсем скромно.


П.П. Знам и че трябваше да са пилета, но отпечатаните ми на срещата с Кат и Асето съм ги потурчила някъде, неизвестно и за мен къде. Обаче обещавам като ми пристигнат моите си печати с пилета, за срещата в Бургас да имам и АТС-та с тях. Обещавам и по-голяма бройка от пеперудените АТС-та за Бургас, които да си имат картишочести надписи, че в рамките на срока на предизвикателството /за мой срам/ изобщо не можах да се сдобия с картишочестите стикери, но ще поправя грешката...:)

Вдъхновението е от тук :)

Поздрав.

1 коментар:

  1. Мирише ми, че е време за нова покана в Местенцето, на винце, дистреси, пилета и много смях и веселба!

    ОтговорИзтриване