сряда, 28 юни 2017 г.

ПРОМЕНИ ПРЕДМЕТА


Здравейте, феички!

Ще ви покажа моят първи малко по-грандиозен проект. Скоро имах честта да бъда кръстница на едно много сладко и много любимо малко момиченце. Казвам по-грандиозен, защото откакто се занимавам с това хоби не ми се е случвало да правя неща за кръщене...изобщо повече от едно неща с обща тема и включващо повече от една картичка.


Признавам си, че ми отне доста повече време, отколкото си мислех...но се радвам, че се получи и всичко мина прекрасно! Чувствам се много горда.


Комплектът включваше освен поканите, книгата за пожелания, виното, шишенцето за елей и бурканчето за мед, които виждате...а и една кошничка пълна с кристални мечета - подаръци за гостите, която не знам защо, но съм пропуснала да снимам.


Показвам ви ги чак сега, защото с Поканата участвах в играта "Познай автора" и докато течеше играта не трябваше да се издавам. Не, че не ме познаха всички, де....но да си призная се радвам, че точно този начин на правене на бродирани картички си остава много мой...и някак съм си разпознаваема ...Имах намерение в играта да участвам и с втори проект, от който да не си личи уж чак толкова, че е мой...но не ми се получи....За следващата игра ще съм по-прикрита. Тържествено обещавам!


А този пък буркан не беше точно част от комплекта за кръщене. Беше отделен подарък за бабата на малката ми кръщелница, тъй като тя се оказа голям фен на ръчно правените неща и с него исках отделно да я зарадвам.

С него се включвам и в Картишочестото предизвикателство "Промени предмета" този месец. Макар в комплекта да има и други предмети, буркана си е най-миксмедиен...

Благодаря ви.

1 коментар:

  1. Усмивке, справила си се чудесно със задачата - нежен, сладък и детски комплект си сътворила, който ще запази топли спомени от весело събитие.
    А буркана си е супер!

    ОтговорИзтриване