понеделник, 31 октомври 2016 г.

HALLOWEEN 2016


Здравейте, феички!

Време е да ви покажа и моето участие в Хелуинската размяна на картички, организирана за поредна година от Кали!

Включих се с голямо желание и се надявам да се е харесала на късметчето ми, точно както и аз си харесах страшно много онова, което ми подариха на мен!


Аз получих чудесна картичка-албумче...И освен, че картичката си има невероятни напукани акценти, е и с интересна сгъвка с тагчета, на които мога да си сложа снимки от хелуинско парти...Абе проектче много типично за Ем, което тя предполагам няма да пропусне да ви покаже. Освен него обаче за моя изненада получих и не малко количество нарязани елементи на хелуинска тематика. Аз си нямам машина и често ми се налага да импровизирам, та и това подаръче ми дойде много в плюс. Нямаше как да не получа ударна доза хелуинско вдъхновение и в резултат, на което се появи и тази хелуинска арт-журнал страничка.


Благодаря от сърце на Кали за организираното забавление!


Показвам моите произведения в следните предизвикателства:

Първо при Картишок ММП 17 - Иска ми се да го покажа там. Моята дизайнерска хартия е изпринтена дигитална...но се надявам все пак да се брои.

При Картичкофурии КФП 315 "Пълна промяна" - тук Течето ни е предизвикала с невероятно яка тема. Наистина сякаш машините и всички крафт глезотии, които предлагат магазинчетата са заглушили възможностите ни за импровизации. А да проявиш креативност и да предизвикаш самия себе си всъщност е много забавно и е хубаво да си го припомняме от време на време. Аз както казах нямам машина, още по-малко пък неща на тема Хелуин. В конкретния случай тук в картичката съм използвала пънч "елхова клонка", който принципно си използвам в коледните проекти. Изрязани от черен картон и леко начупени елховите клонки се превърнаха в чудесно трънено допълнение към розичките ми.

Fab n Funky Challenges #324 Celebrate Halloween - Тук празнуват Хелуин.

Благодаря ви и забавен празник довечера на всички.

6 коментара:

  1. Благодаря ти за включването, Миме! Много хитро си издокарала тръните, съвсем в тон с предизвикателството ми. Целувам те!

    ОтговорИзтриване
  2. This is wonderful.
    Hugs
    Kuni
    my new challenge blog start on the 10th november and i hope to see you.
    http://sweetstamperschallenge.blogspot.de/

    ОтговорИзтриване
  3. Аз вече ти казах колко ми хареса този сладък жабок и веселите украси,които го заобикалят ! Благодаря ти,че се включи в размяната, за мен беше удоволствие да я организирам и се радвам ,че всички се забавляваха.
    И страхотна страничка между другото. Даже ме хвана ядче нямах време да си направя и аз една Хелоуинска.

    ОтговорИзтриване
  4. I just love this design. Thanks for joining us at Fab N Funky xx Jan DT

    ОтговорИзтриване
  5. Fantastic project - I love your design and Hallowen colours. Thank you for joining us at Fab'n Funky.
    Alison x

    ОтговорИзтриване
  6. Просто страхотна картичка - любимите ми цветове за Хелоуин ...

    ОтговорИзтриване