неделя, 28 февруари 2016 г.

И ОЩЕ СЪРЦА...

Здравейте, феички!

Както обещах на финала на февруарското сърцато предизвикателство на Картишок ви показвам още една сърцата страничка.

Подчертавам много дебело, че е специално за Кат!

Все пак тя беше така добра освен да посвети един следобед на душевните ми терзания, ами и да ме открехне на някои тънкости, за които определено не се бях сещала.


И така. След като си върнах вдъхновението след срещата с Кат, веднага скокнах до Джъмбо като си купих скицник с 200гр картон и комплект метализирани темперни боички.

Реших да пробвам да сравня този картон с акварелния. Честно казано не носи чак толкова на мокрене в сравнение с акварелния, но пък те хората за това са измислили гесото. :)

С разредена със спирт темперната боичка се получи много готин, хем метализиран, хем малко винтидж фон. Определено ми допадна. 

Надписа си го написах собственоръчно. Все още не разполагам с нужните ми печати, но мисля че и така се получи. Харесвам игрите на думи. Действат ми усмихващо. Жалко само,че на български не винаги се получават такива забавни каламбури.

Останалото е червена и черна акрилни боички, но установих, че буквите и сърцето изпъкват повече като им се направи лека сянка. Постарах се да докарам такава с черен джелатос.

Вие ще кажете дали съм се справила. Аз определено съм доволна от себе си този път :)

Благодаря ви от сърце!

Няма коментари:

Публикуване на коментар