сряда, 6 януари 2016 г.

ЧЕСТИТА НОВА...

Здравейте, сладурки!

Исках да ви поздравя за Новата година със страничка, ама да ви призная честно нещо не ги докарах фойерверките и почти се бях отказала...за това пък Кат /както обикновено/ ни пусна една муха като ни зариби с идеята на тази мацка за страничка-календар.

Е, реших и аз да опитам, защото идейката ми се стори добра...макар да ми отне известно време мъдренето как точно да я докарам...и не ме питайте защо избрах лилаво за януари...:)

Иначе по празниците с удоволствие следих и четях за любимите ви крафт материали на 2015 и желанията ви за 2016...и се замислих...

И то не, че в моя топ на материалите  за 2015 също не са дилюжънсите и джелатосите, де...просто всичко що е микс медия за мен беше безкрайно ново през 2015 :) Честно казано, ако някой миналата година по това време ми беше казал, че аз вместо конци и панами ще купувам бои и пасти..сигурно щях да му се изсмея с глас...

И все пак искам да ви благодаря, че ме гмурнахте в това приключение наречено микс медия!


Показвам в следните предизвикателства:

Разбира се при Картишочките - те са ми основните вдъхновителки.

Картичкофурии КФП 283 - Поглед към звездите - надявам се моите звезди да се харесат на Ели :)

Желая ви сбъдване на всичките ви крафт желания през Новата година и то по сто!!!

3 коментара:

  1. Усмивке, много добре ти се е получил календара, не знам какво се оплакваш. А лилавото си е перфектен цвят за януари.

    ОтговорИзтриване
  2. Един от любимите ми студени цветове:)Чуден календар!Благодаря ти че се включи в моето предизвикателство:)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви от сърце и на двете!!! Даже май се позамислих дали не е добра идея да си спретвам по една календарна страничка за всеки месец през 2016-та...

    ОтговорИзтриване