четвъртък, 5 ноември 2015 г.

HALLOWEEN

Здравейте, феички!

Показвам ви една позакъсняла публикация и моите хелуински творения. Нещо напоследък ми липсва време за бродиране, но поне за странички се намира.


За лилавия фон съм използвала лилавия джелатос и лилавата dylusions - макар да носят еднакво име "grape" се оказаха различно лилави. Но пък докарах достатъчно хелуинско-лилав цвят надявам се. Намазах на напукващ медиум и полях по краищата с оранжева и черна акрилни боички, като ги оставих да се стекат. След като изсъхна боята се напука и мисля, че се получи добър ефект. Силуетите са от Far Far Hill, но понеже принтерчето ми печата доста бледо черно, особено пък върху оранжева хартия....та се наложи да ги оцветявам допълнително с перманентен маркер. А както знаете на мен оцветяването ми отнема страшно много време /повече дори от бродирането/, поради което не можах да я покажа тази страничка в завършен вид на вещерската среща при Елшите.


Кутийката пък беше съвсем импровизирана с цел да бъде напълнена с бонбони като почерпка за срещата. Самата среща, разбира се, беше много приятна. Ама това е излишно да го казвам, за мен всяка среща на крафтърки е цяло събитие и никога не ми е достатъчно. Радвам се, че видях толкова момичета идващи от далеч. Не само Джиджи /нея все пак я очаквахме/, ами и всички които ни зарадваха идвайки от далечните краищата на България. Най-забавната част, разбира се беше разглеждането на арт журналите - за мен беше цяло удоволствие. И аз определено си пожелах по-често да се срещаме.

Показвам в новото предизвикателство при Картишочките ММП 7 - Напълно осъзнавам, че хич не е есенно, но поради наличието на тикви се надявам да се мушна в графа "и още нещо".

До нови срещи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар