събота, 25 юли 2015 г.

ТУТИ ФРУТИ


Здравейте, фурийки!

Искам да ви поканя в моето второ предизвикателство при Картичкофурии.

Ще се радвам да ми покажете вашите интерпретации на тема плодове.

Независимо дали ще ме разхладите с плодов коктейл, ще ме разходите по горските пътеки да наберем заедно горски плодове или ще ме покатерите на овошката в двора при баба на село...за мен е без значение, просто давайте.


И понеже аз обичам да задавам предизвикателствата си с алтернатива...и този път можете да ми покажете алтернативен вариант - плодова цветова комбинация. Ще се радвам да се включите.

Аз наскоро се сдобих с джелатосите, както и с новото дистрес мастило twisted citron и определено това беше вдъхновението ми да избера точно тази тема. Точно защото забелязах, че имената им са доста плодови, пък и все пак е лято.

Този път не съм бродирала, затова и не съм много уверена в крайния резултат...но се надявам все пак да успея да вдъхновя и вас с тази тема.

Наградата, която съм подготвила е ваучер за 20 лева от готиното магазинче на Бо - Крафт нещица, където вече са налични новите тропически цветове джелатоси, както и боичките dylusions. Надявам се това да ви изкуши достатъчно.

Показвам още и при:

Картишок - Морето, чайките и сините вълни...уаааау - Тук хващам почти последния влак...дано поредната ми морско-плодова арт журнал страничка да ви хареса :)

Card Mania -CCM 70 - Anything goes/Всичко е позволено - Тук се включвам за трети път...все пак приемат всичко.

4 Crafty Chicks - 4CC 256 - Sun, Sea and Sand - Тук имам и слънце и пясък и море.

Хартиени вълшебства - Нуждая се от витамин Море - Пясъка ми е смесени акрилни боички с брокат - не знам дали се вижда на снимката, но има бляскав елемент.

Благодаря за вниманието!

1 коментар:

  1. Beautiful colors, it reminds me of sitting on the beach. I love the layout too. Thank you so much for sharing your wonderful creation with us at 4 Crafty Chicks.

    Tamie DT

    ОтговорИзтриване