понеделник, 8 юни 2015 г.

ЛИВАДА


Здравейте, сладки феички!

Аз нали ви обещах, че ще съм редовен участник в микс медия предизвикателствата при Картишочките...и ето ме! Това е втората ми страничка от арт-журнала ми...и искам от сърце да я посветя на всички вас, мили феички! Знам, че не е съвършена...и може би сега е момента да ви се извиня за наивността, която лъха от нея, но се надявам следващия път да е по-добре. Ако ли пък не...просто да си знаете, че аз толкова си мога. Така, де... просто установих и то по трудния начин, че едно е да имаш някаква идея в главата си...и съвсем второ и трето е да можеш да я реализираш. За терзанията ми  около и експериментите с всякаквите нови за мен материали ще ви разказвам друг път. Сега ми се иска да се спра повечко върху идеята тук...


Цялото това майсторене с боички и изобщо непривични за мен материали извън зоната ми на комфорт ме накара да се почувствам отново начинаеща.

И като цяло ме върна в онзи мой период, когато гледах с очи като палачинки всичко, което правите, възхищавах ви се от сърце...но дори не смеех да показвам аз какво правя, даже и блог не се осмелявах да си направя. И така, докато един ден не ми попадна случайно пред погледа това стихче на Емили Дикинсън...и тогава си дадох сметка, че всъщност е много по-важно да осъществя една /макар и малка/ своя мечта и да поема риска разните игли и конци да не получат чак такова одобрение. Така създадох блога като си избрах облика му да е една съвсем стандартна ливада /и до сега си е ливада/ и съответно така събрах смелост да участвам в предизвикателствата. Това, което последва обаче не го очаквах! Нямате си  представа колко приятно изненадана бях, когато на моята скромна бродирана ливадка започнаха да пристигат не просто работливи пчелички, а истински феи! Определено подходихте много добронамерено към моите странни съчетания между конци и хартия /и о, чудо - вече и боички!/ и аз съм ужасно щастлива, че ме карате да се чувствам като част от вас!

Като цяло голямо мацане падна. Сигурно е излишно да казвам, че крайния резултат е много далеч от първоначалната идея, но още не съм ги разбрала някои тънкости. Фонът е с акрилни боички - тъмно зелена, жълта и тревно зелена спрей боя. За експериментите наистина друг път ще ви разказвам, но като цяло се получиха доста проби, грешки и грешките се замаскираха с жълто и зелено. За добро или за лошо получиха се няколко пласта, а що-годе някаква текстура успях да постигна с мрежа /от ония за букетите/, която прикрепих с гесо и оцветих. Използвах и дистрес мастилото wild honey. Останалото е пънч маргаритка, дизайнерски хартии, копчета, иглички. 

Пеперудката е печат на Мигито. Избрах си точно тази пеперуда не просто защото Мигито е спонсор при Картишочките, а защото това е първият ми печат изобщо. Когато се сдобих с него аз  нямах ни най-малка представа що е то печат и има ли то почва на моето бюро. Мигито  ни ги подари на първата среща на живо, на която аз се запознах с вас и съответно нямаше как да не използвам точно тази пеперуда като символ на пъстроцветното ми общуване с картичкофеите. Изрязаните елементи си имам отново благодарение на отзивчивостта на феичките /В случая на Ем/ и те също ми напомнят за общуването ми с вас, освен че са доста тематични.  Самия стих е написан със собствения ми почерк и най-обикновени фулмастри. Не можах да измисля по-добър начин да имам цветен надпис на български. Трябваше да е или това или изрезки от списание...като второто ми приличаше повече на писмо за откуп и се отказах от варианта. 

Нямаше как да няма и нещо бродирано. Тук особеното е само, че бродирах върху оцветена със спрей боичка панама и след това покрих с един от мултифункционалните стикери на Зара.

Включвам се още и при:

Картичкофурии КФП 261 "Детето в мен" - надявам се усмихнатата пчеличка и разкривения надпис тип "Татко Барба" да илюстрират достатъчно красноречиво детето в мен. Макар да не съм съвсем сигурна дали тези прояви на 30 и кусур години са точно запазване на детето в мен или дали не  граничи направо с диагноза това...ама карай...да оставим инфантилностите ми настрана. Картичкофурии са първия блог за предизвикателства, в който участвах изобщо и няма как нещо посветено на картичкофеите да не го покажа при тях.

Card Mania - CMC#69 Use a Metal Embellishment / Използвайте метално украшение - тук се надявам малките секретни иглички да се броят за метално украшение. А и Зара е една от вдъхновителките в това предизвикателство и нейните странички от арт-журнала й наистина вдъхновяват и мен. Показвам и там.

Блягодаря, че имахте търпението да се отбиете за пореден път на моята ливадка. С това я направихте с една идея по-пъстра  и по-вълшебна!!!

11 коментара:

  1. Усмивке, и ливадката и ника ти са добре подбрани, защото винаги когато съм наоколо се усмихвам широко. Страшно много харесвам начина по който гледаш на света около теб, и доброто настроение, което лъха както от теб, така и от проектите, с които се захващаш. А с тия твои игли и конци успяваш да пришиеш и още нещичко - голяма усмивка :) Обожавам това стихче и ти благодаря че го сподели с нас. Този твой журнал се очертава много специален - цветен, позитивен, експериментален, точно какъвто трябва да бъде един арт тефтер.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря от сърце, Кат! Точно това имах предвид като казах, че подхождате с много добронамереност! А журнала наистина се очертава специален, при толкова вдъхновяващи и отзивчиви феи-кортишчки просто няма как да не е :)

      Изтриване
  2. :) А аз харесвам най-много това, че си вплела в идеята на страничката много история и чувство. И мен ме усмихва и започва седмицата ми с усмивка и добро настроение :)
    Усмивки и прегръдки!
    Ирена

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Иренка! Днес и аз цял ден ходя усмихната и в добро настроение, някак наистина и вие успяхте да ми предадете много позитивизъм и за пореден път да изпарите притесненията ми! Прегръдки!

      Изтриване
  3. Приказна е! ...част от света на детската фантазия:)Благодаря че се включи в моето картичкофурийско предизвикателство:)

    ОтговорИзтриване
  4. Без мечти ,човек се изгубва и е трудно да намери дори самият себе си.Много силни думи, които подчертават свежестта на тази свежа,свежа страничка.Чудесно включване при нас.

    ОтговорИзтриване
  5. Така ме усмихна посланието ти. Много положително зареждаща страничка.

    ОтговорИзтриване
  6. Цветност, пъстрота и позитивизъм лъха от твоята страничка, което е позитиво - творящо! Благодаря ти, че я сподели с нас в Card Mania Challendges.

    ОтговорИзтриване
  7. друштвото за заем што ми дава заем од 5.000.000,00 УСД Кога другите инвеститори за заеми ја занемаруваат мојата понуда, но г-ѓа Бенџамин ли ми даде кредит за успех.Тие се директно во финансирање на заем и проект во однос на инвестициите. тие обезбедуваат решенија за финансирање на компаниите и поединците кои бараат пристап до фондовите на пазарот на капитал, можат да ви помогнат да го финансирате вашиот проект или да го проширите вашиот бизнис .. Контакт преку е-пошта :::: Исто така Lfdsloans@outlook.com или напишете на whatsapp Број на + 1- ( 989-394-3740)

    ОтговорИзтриване