неделя, 28 април 2013 г.

АТС - ТРЕТА СЕРИЯ





АТС картичките, които ще ви покажа сега по начало не трябваше да са серия...но така ми се получиха без да искам :)))

Първото го направих за shMe и за нейната изненада-пъзел, която и спретнахме благодарение на Ем.

Добрите ми впечатления от това момиче няма да ги споменавам, вече не ми стигат думите ...и започнах да се повтарям...а това често е досадно...







Второто от тази серия го направих за Голямата картичкофурийска среща в Стара Загора.

Сигурно аз съм единственият човек, присъствал на тази среща, който беше направил само едно единствено АТС...ама какво да се прави - те моите дори и сериите не стават толкова бързо и изискват доста време.Това дори бързах да го направя през нощта преди срещата...и естествено в бързината направих гаф...

Не знам на кого се падна моето АТС при размяната...но най-искрено моля за извинение..  в бързината, ентусиазма, който ме тресеше дни преди срещата...и цялата тази емоция - се оказа, че съм залепила гръбчето на АТС-то на обратно. Дано не сте ми се смяли много ...хаха..



Всичките онези емоции и хубави спомени, които си имам от срещата и които още ми държат влага, също няма да ги споменавам...доста изписахме вече, а както казах не искам да съм досадна.

А третото го направих, защото ми поискаха...Те моите неща не искат да ги притежават толкова често ...даже това ми е за първи път и страшно много се зарадвах, ако трябва да съм честна.

За това третото го направих също с много ентусиазъм...за Пепи /pepinatoys/ То и тя сигурно изгуби търпение вече да го чака това АТС...но искрено се надявам, въпреки чакането да съм успяла да я зарадвам.


Тук е мястото да ви БЛАГОДАРЯ...на всички вас мили момичета, които през последните месец-два ме накарахте да се чувствам част от една много голяма и много хубава общност...и въпреки, че всичи вие творите буквално чудеса...нито за миг не казахте, че не ми е сред вас мястото...ОБИЧАМ ВИ!

Ще включа моите АТС  тук - Papertake Weekly Challenge - Weather With You - някак си пасна ;)))

7 коментара:

  1. Аз пък съм супер щастлива, че слънчевото време е при мен, благодарение на теб. :) Чудесна серия, Усмивке. Създаваш пъстроцветно добро настроение.
    А на мен продължава да ми се яде от ананасовия сладкиш.
    Топли поздрави :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, миличка shMe!!! И на мен много ми се пие кафенце с всички вълшебници...надявам се да се случи скоро!

      Изтриване
  2. Много са цветни и зареждащи с настроение! Прекрасни АТС-та!

    ОтговорИзтриване
  3. Such sweet cards and fun bright colors! Thanks for joining the challenge at Papertake Weekly :)

    ОтговорИзтриване