понеделник, 25 декември 2017 г.

УСМИХНАТА ЗИМА


Здравейте, феички!

И  Честита Коледа от мен!

Показвам ви моите творения, които бяха част от подготовката ми за Коледа тази година. 
Първо ви показвам моите зимни картичка и играчка за елха. Направих ги за коледната размяна, организирана от Ваня и Зори във фейсбук групата Тайната градина на рисувателните книги. Оцветяващите момичета, всъщност се оказаха едни доста креативни крафтъри и това мен много ме радва. Надявам се моята картичка да е зарадвала снежното ми човече, на което се падна да я подаря :)


Естествено имах доброто желание да се включа и в още крафтърски размени, но уви не ми се достигна времето чисто физически. Не можах да се включа нито при Картичкофурии, нито при Ем...въпреки че много ми се искаше...обещах си следващата Коледа да не пропускам.

За сметка на това пък декември ми се оказа доста по-творчески, отколкото съм очаквала. При това в една много нова, но и доста изненадващо приятна за мен посока. :)

Участвах в две възрожденски инициативи.

Първата беше "Родолюбива коледна картичка". И макар аз по-скоро да участвах повече с предоставянето на материали и по-малко в самото правене на картички...станах свидетел на едно малко чудо. Стотици деца от множество училища и детски градини от всички краища на България правиха коледни картички и рисуваха за да зарадват стотици българчета, които живеят в чужбина, но се радват на всяка вест от България.




Втората инициатива беше Конкурс "българска сурвачка". Смело мога да каже, че една прекрасна българска традиция няма да бъде забравена. Тук отново се включиха страшно много деца, от всички краища на България. Аз се включих, като правихме сурвачка, заедно с моя кръщелник. Искрено се надявам да съм му създала един прекрасен спомен за тази българска традиция. :)


Включвам се в следните предизвикателства:

При Картишочките - ММП 28 "Руска зима" - И макар моята зима да не е толкова руска...нито като техника, нито като традиции...държа да им я покажа там..:)

При Картичкофурии - КФП 357 "Подарък от сърце" - В моята усмихната зима има доста подаръци...и по самата картичка и не само. Надявам се да им се хареса...

Card Mania - CMC #99 Коледа - показвам, защото е коледна...

The Crazy Challenge - CCH #264 Happy New Year - и за новогодишна може да мине...

Благодаря и ви пожелавам много светли празници!

Няма коментари:

Публикуване на коментар