понеделник, 2 октомври 2017 г.

ТИКВИ


Здравейте, феички!

Творенето не ми спори напоследък, та сигурно се изненадвате да ме видите наоколо.

 Сега се появявам за да ви поканя най-тържествено да се включите в новото предизвикателство при Картишочките ММП 26: Тикви , където имам честта да съм гост-дизайнер този месец.

За да ви вдъхновя да се включите съм направила тези АТС - та, които ще се радвам и да си разменя с вас на юбилейната 10-та среща на Картичкофурии в Стара Загора. Би било чудесно да се видим там.


Приготвила съм и специална награда-изненада за някой от включилите се в предизвикателството, която реших да именувам "тиквен медал".

Като цяло на Кат не и беше трудно да ме убеди да участвам така сезонно-тематично с моята много любима тиквена цветова комбинация. Дори се получи много спонтанно при едно от събиранията ни да си мацаме заедно с нея. Тя разбира се ми помогна да си спретна фона на тези АТС-та, естествено давайки ми отново ценни микс медийни насоки, показа ми как се правят къдрави цветенца от фоумарин...и ми връчи бойната задача да ги довърша сама тиквено.  Разбира се успя и да ме зариби с нови материали...сега тя е виновна да съм в чуденка дали да инвестирам в маслени пастели, защото с тях се оцветява чудно фоумарина. За сега ще си ги спестя като перо в бюджета, но пък включих тук едни акварелни пастели на восъчна основа /бях ги позабравила, на фона на джелатосите/ на Mungyo. Поразвихрих се с акварелните моливи и дистресите carved pumpkin и twisted citron и излезе това.

Благодаря ви за вниманието и ще следя с интерес включванията ви.

Показвам моите АТС-та и в The Crazy Challenge - CCH # 258 - Add an animal - Моите тиквени зайчета са си точно като за това предизвикателство. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар