неделя, 28 февруари 2016 г.

ОЩЕ СЪРЦА...

Здравейте, феички!

Искам да ви покажа нещичко, които трябваше да ви покажа още преди две седмици...но уж все по-важни неща ми изникват напоследък! Макар, че определено осъзнавам, че колкото и все за важни неща да ми е времето май няма по-важно от почивката, отпускането на душата и приятелското рамо. Та...обещавам си да намирам повече време за лични неща. Презареждащо е и определено страшно ми е нужно.

Иначе доколкото до тази страничка...не знам дали ще познаете, но е факт с много дейното участие на Кат. Тя като една много добра дружка прие присърце терзанията ми, че ми липсва сърцато вдъхновение и ми осигури един много сърцат следобед изпълнен с мацане.

Нямате си на идея колко позитивно ми се отрази и освен, че ми върна вдъхновението ме зареди с енергия за следващите две седмици, които както се оказа си бяха лишени от хоби приятни емоции...


Естествено имаще си и още един помощник в лицето на малката Евичка :) Тя разбира се не може да не се включи в дружното мацане и двете с мама ми оставихе един много приятелски спомен в журнала. Дори сега като ги пиша тия неща едва сдържам усмивката си. 


От цялото това мацане, освен позитивния резултат върху душичката ми си тръгнах заредена не само с много вдъхновение. Оказа се, че научих и страшно много неща относно:

1. Как да си търся вдъхновение, като разглеждам интересни надписи - Не знам за вас, но аз лично до онзи момент не правех така. Разглеждам пинтерест или клипчета с уроци, различни техники и т.н., но признавам си, че през русата ми глава не ми е минавала идея да разглеждам надписи. А е толкова просто и логично. Един интересен надпис може да даде идея за много интересни странички...

2. В микс медията може да се изполват различни видове бои - и теперни и текстилни и всичко, което дава цвят. Признавам си, че до онзи момент аз лично се придържах стриктно само към акрилните бои...и тук там някоя водна боичка. Е, темперните са не по-малко яки. Защо не съм се сетила да пробвам знае само русата ми глава...Разбира се по най-бързия начин коригирах пропуска като си купих комплект матализирани темперни боички.

3. Започнах много по-детайлно да се заглеждам в начините, които се използват за придаване на разни ефекти и как да се направи върху двуизмерната повърхност триизмерен ефект. Разбира се съм все още на етап заглеждане...но до онзи момент не се бях замисляла даже върху тия неща.

Отделно от първо лице пробвах приложенията на вазелина - запечатването на брашосите, че и като основа за топъл ембосинг...

Естествено като се върна вдъхновението и едно новичко сърцато произведение е налице на финала на февруарското картишочесто предизвикателство. Специално за Кат и тя ще каже дали съм успяла да приложа новонаученото на практика, но това ще ви го покажа в отделна публикация...

Сега показвам при Картишок и казвам:

Благодаря ти, Кат! От все сърце!

Няма коментари:

Публикуване на коментар