петък, 25 декември 2015 г.

КОЛЕДА 2

Весела Коледа, мили феички!

Пожелавам ви от все сърце много радост, късмет, усмивки и най-вече много вдъхновение!

Като цяло бях решила, че съм се отчела откъм коледни журнални странички, но ето че вашите творения не може да не ми подействат вдъхновяващо и на мен! Благодаря ви, че сте толкова заразни :))))



Ами така де, то не бяха яки клипчета, нови журналчета, криви елхички и CAS коминчета ...как да не го присърбят ръцете човек! :)

Останалото не е нещо сложно - акрилни боички /каквито сини имах все ги включих/....дистрес мастилото  - broken china. Акрилни пасти на Marabu, изрязани елементи и добрия старец с елените изрязан от коледна салфетка.

Дори така се бях развихрила, че и една коледна кутия за бонбони успях да спретна към страничката:)


Включвам се в следните предизвикателства:

При Картишочките - ММП 8 Празнично вълшебна тема - Тук не мога да не се включа :)

Картичкофурии - КФП 281 "Аз обичам Коледа" - Показвам с удоволствие, че с първата не успях да се включа в интересната тема тук...

Много усмивки и хубави празници от мен!

2 коментара:

  1. Нека прекрасното ,празнично настроение от страничката ти се настани в душата ти и Коледата да е весела и уютна :)Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Поли! Много топло и вселено посрещане на Новата година ти желая :)

      Изтриване