петък, 30 октомври 2015 г.

ЕСЕННО

Здравейте, феички!

Показвам ви моята арт журнал страничка посветена на есента!

По това време на годината обичам да правя есенни проекти. Даже да ви призная тази страничка е готова от известно време. Направих я за да се включа при Картичкофурии - КФП 274 "Код Оранжево", но по технически причини /много русо скриване на USB кабела на фотоапарата ми и от самата мен/ не можах да ви я покажа по-рано.


Ей, цялата къща обърнах да му се не знае, но пък поради забавянето сега ще мога да ви я покажа и при Картишочките ММП 7 "Есенно вдъхновение с аромат на тиква и още нещо". Включвам се с кеф...Не знам защо Джиджи реши, че вече е "мухлясала" тая тема,  но в моята глава има още няколко тиквени проекта...още повече, че и оранжевия dylusions е на път към мен. Абе няма да се отървете от мен и този месец и това си е.

Тук в направата отново няма нищо специално - фонът е с няколко дистреса - old paper, vintage photo, wild honey и съвсем малко festive berries. Останалото е пънч листенца, кафява, оранжева и жълта акрилни боички, а за слънцето съм използвала добрия стар и позабравен /поне от мен/ ученически пергел.

Благодаря за вниманието!

4 коментара:

  1. Точно теб очаквам да видя много пъти този месец. Знаехме, че темата ще ти допадне - точно в твоите любими слънчеви и усмихнати цветове. Да носиш журнала утре, ей!

    ОтговорИзтриване
  2. Изобилие от цветове и есенни багри. Твоето есенно слънце стопля, не по- малко от лятното :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много слънчево и есенно, усмивчице! Прегръщам те!
    Ирена

    ОтговорИзтриване