понеделник, 2 декември 2013 г.

АНГЕЛЧЕ


Откакто Картичкофурии стартираха инициативата в подкрепа на Фондация "Нашите недоносени деца" ми се върти в главата как бих могла да се включа. Реших, че няма нищо по-подходящо за малките ангелчета от картичка с ангелче.




Аз не съм от хората, които правят картички с някаква голяма бързина. В резултат на моята бавност изтървах не едно, а цели две предизвикателства при Картичкофурии...Тъкмо бях започнала да упреквам себе си за моята мудност...и Бо някак ми прочете мислите. Включвам се с най-голямо удоволствие преди да съм изтървала и това предизвикателство - "Крила".



Исках в самата картичка хем да има нещо Коледно, хем всъщност да си е само за децата. Докато обмислях какво точно да бъде в главата ми  изплува ето тази детска песничка: "Има светлина". В такива случаи тя винаги изплува някак без да искам.
Не знам как, но Мър-Мяу  също първодекемврийски ми отгатнаха мислите - включвам се и при тях. 

Включвам се още и при:

Charisma Cardz Challenges - Challenge #46  - CHRISTMAS - защото е за Коледа.

TokBobok - TBC# 7 - Anything goes / Всичко е позволено- Тук Тони приема всичко и се радвам, че е така, че и при нея бях изтървала влака.

Challenges 4 Everybody -Challenge #34 - Anything Goes - Тук също приемат всичко.

Специални благодарности на Кат от Картишоците, че ми показа как да си използвам пънча.

Благодаря за вниманието!!!


9 коментара:

  1. this is fabulous
    Thanks for joining us this week over at Charisma Cardz challenge blog.
    Good Luck with the challenge
    Hugs
    Marie (A Charisma Gal)
    xxxx

    ОтговорИзтриване
  2. Твоите шити картички са уникални, но това Ангелче ми е фаворит от всякъде! Много е красиво, а емоциите които си вложила са още по-важни и ценни! Браво.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тони, благодаря от сърце! Наистина вложих доста емоции, каузата си заслужава...съжалявам само, че не можах да се включа в инициативата с повече картички.

      Изтриване
  3. Като почитател на бродериите ще кажа ,че мудността е присъща за този тип картички .Все бак боцкането си отнема дооста време.Много симпатично ангелче се е получило.Успех в предизвикателствата!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че почитател на бродериите е оценил толкова положително мое творение! Но за да сме честни, тук нямаше чак толкова много за бродиране...просто аз през това време имах и други неща за боцкане и това е причината тази специално картичка да излезе на бял свят толкова мудно. Благодаря от сърце за подкрепата!

      Изтриване
  4. Много е миличка и красива! Страхотно си го измислила!
    Благодаря, Мари! За участието! :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Бо! Аз си знам, че ти винаги намираш мили думи за моите неща! За мен е чест и удоволствие да се включа в твое предизвикателство! Поздрави!

      Изтриване
  5. Gorgeous card, love your design and traditional colours, thanks for joining us at Charisma Cardz, hugs, Sarah x

    ОтговорИзтриване