понеделник, 11 февруари 2013 г.

РАЗЛИЧНИЯТ ЦВЯТ НА ЛЮБОВТА!


Както се вижда от заглавието и аз реших да се включа в последният момент в Картичкофурийско предизвикателство № 154 "Различният цвят на любовта",  зададено от Goldie при картичкофуриите...

Предизвикателството като цяло ме грабна...винаги съм смятала, че би било хубаво, ако точно в този така или иначе малко натрапен ни празник,  не се представя любовта чак толкова захаросано...и ето моят вариант за подаръче  в два от любимите ми цветове - жълто и зелено:


И в случай, че все пак се чудите какви са тия жълти китки за моя любим, бързам да ви кажа, че те не са предназначени за мъжа до мен - той ще си получи малко по-традиционен подарък, макар и не в розово....

Тези са за една моя приятелка, за която отдавна исках да избродирам нещичко, но все не намирах повод...и сега половинката й ми намери повод, а картичкофуриите концепция.





Сърчицето е стериопорена фигурка...макар и не точно картичка се надявам също да отговаря на условията за участие.

Желая хубав празник на любовта на всички и много нови творчески начинания.

Ще участвам и тук:
Happy Daze Design Team - February Challenge Love is All Around

2 коментара: